maandag 14 januari 2013

Scandinavische Royaltykids!

Prinses Ingrid-Alexandra in een Tv-programma & Prinses Estelle in een programma

Ingrid-Alexandra op een tv programma!

Ingrid-Alexandra en haar vader komen wel op een erg spectaculaire manier het programma in!


Het programma begint en eindit met een intervieuw, de onderstaande screenshot's zijn dan gemaakt:

















De prinses komt op een rendier, en moet hiervanaf cadeautjes gooien.
Een geel cadeautje in de gele schoorsteen etc.
Ook hier worden weer enkele vragen gesteld.







Als afsluiting komen er 3 anderen jongeren.
Een ervan geeft Ingrid-Alexandra een cadeautje.

© screenshots van royaltykids, overname verboden
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Prinses Estelle in een programma. Ik kan hier niet veel over vertellen. Maar wat ik weet vertel ik!
Een schattig meisje met een lieve lach!





Lekker sleeen en door papa getrokken! Maar, ook prinsesjes vallen wel eens om, en dan is de sneeuw koud. Maar gelukkig kun je dan bij papa en mama kroelen!







De laatste 2 foto's vind ik het liefst, en jullie?
© screenshots van royaltykids, niet overnemen!

2 opmerkingen:

  1. Ingrid lijkt steeds meer op haar moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo, hier heb je wat moois van gemaakt zeg!! Grappig die screenshots van het begin van het programma, dat lukte bij mij allemaal niet. Een spontaan meisje is Ingrid! En ach, wat een schat van een baby is prinsesje Estelle toch. Ook hier nog een aantal voor mij onbekende screenshots, ik heb alleen het voorstukje gezien. ja, de onderste foto's vind ik ook het liefst. Gaston en Antoinette zijn prachtige kinderen; mooi om foto's van hen te zien zonder watermerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?