vrijdag 8 februari 2013

De jonge jaren van...

...Prinses Leonor van Spanje.
In deze log alle momenten uit het leven van Leonor van Spanje.
Van haar geboorte tot de geboorte van haar zusje.
Binnenkort volgen er nog meer series in deze rubriek!
Uit het ziekenhuis:
Haar eerste officiële foto's:


Een lieve en schattige baby
Haar doop:



Haar eerste officiële ceremony:
3 nieuwe officiële foto's:
Met papa naar mama in het ziekenhuis:
Met papa en oma naar mama:
Mijn lieve zusje en mijn lieve mama mogen eindelijk met ons mee naar huis!
Nieuwe foto's van mij en mijn zusje
© foto's met toestemming van ppe-agency

1 opmerking:

  1. Wat een boel foto's zijn er van kleine Leonor zeg. Ze was zo schattig!! De vierde is mijn lievelingsplaatje.. een echt prinsesje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?