maandag 4 maart 2013

Bezoeker van de week is...

...Royaltykids!

Op http://paleisroyals.wordpress.com is een erg leuke actie:

Bezoeker van de week!

Marije bedankt voor je mooie collage! Ik probeer om elke keer reacties bij jullie allemaal achter te laten, maar soms kom ik daar niet aan toe! Soms kom ik een week niet op je site, neem me dit a.u.b. niet kwalijk!
de bezoekers die bij mij reacties geven, komen zo af en toe ook in het zonnetje, bij een mooi aantal reacties! Alemaal erg bedankt voor jullie reacties, en Marije super bedankt voor de collage!
De collage is verwijderd
Bovenstaande collage heb ik van Marije gekregen, Dankjewel!

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige collage heeft Marije voor je gemaakt, leuk dat je de bezoeker van de week bent geworden! Dat heb je wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het plaatsen. Natuurlijk neem ik het je niet kwalijk als je soms een weekje niet reageert, er zijn ook veel mensen die niet reageren! En als je reageert, zijn het altijd geweldige reacties! Bedankt! Zoals Jenny zei, je hebt het echt verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ jenny en Marije,
    Bedankt voor jullie complimenten!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?