dinsdag 5 maart 2013

Poll collage wedstrijd!

Gellukig heb ik deze keer weer meer inzending gekregen, ik hoop dat dit de volgende keer er nog meer zijn! De volgende keer is het onderwerp ''zo vader zo zoon''. Jullie kunnen tot 15 maart een mail sturen dat je meedoet, je krijgt dan foto's opgestuurt die je kunt gebruiken, of je gebruikt foto's van die ik mag publiceren! De collages moeten uiterlijk voor 30 maart ingeleverd worden, als dit niet lukt even een mail a.u.b.! Wel graag even een mail sturen als je meedoet, als je dan iets later bent kan ik op jouw wachten! Mailen graag naar jacobien@kliksafe.nl! Ik hoop op nog meer inzendingen!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, de vergelijking met de schommel; daar had ik echt niet aan gedacht :) 'k heb gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?