maandag 18 maart 2013

Royaltykids bestaat 1 jaar!!

Op zaterdag 17 maart 2012 begon royaltykids op punt.nl.
Doordat de migratie niet helemaal soepel verliep ben ik doorgegaan op deze site!
Ik heb alweer een heel aantal bezoekers, maar wel minder dan op mijn oude blog.
Ik wilde graag de eerste verjaardag op punt.nl vieren, maar dit ging niet door.
Voor alle trouwe bezoeker die ook weer op royaltykids.blogspot.nl komen kijken heb ik collages gemaakt.

Jenny, als trouwe bezoeker op royaltykids heb je al heel wat collages gekregen.
Toch wil ik je deze keer niet overslaan. Ik wil je heel erg bedanken voor al je aardige reacties.

Lichelle, jouw gezellige reacties wil ik niet graag missen.
Kom je snel weer langs?

Marije, gelukkig heb jij ook royaltykids weer gevonden.
Succes met je nieuwe site!

Mariska, een nieuwere volgeling van royaltykids.
Zelf heeft ze een schitterende site over de nederlandse royals.

Ook Royalfanvivian wil ik hartelijk bedanken voor al haar reacties.
Ook nog super bedankt voor de reclame die je voor mij gemaakt hebt.

Ook Evaline plaatst regelmatig een reactie.
Ook haar reacties stel ik zeer op prijs!

Corina, jij ook hartelijk bedankt voor al je lieve reacties.

Helaas gebeurt het ook dat er anoniem reacties achtergelaten worden, willen jullie de volgende keer je naam vermelden? Allemaal heel hartelijk bedankt!
Binnenkort komen de hoogte- en de dieptepunten van 17 maart 2012 - 17 maart 2013!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en feestelijke log! Bedankt voor je mooie collage, lief die kleine prins Christian in de armen van zijn moeder. Ik kom zeker langs op je site. En zal ook zeker reacties achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd met het 1jarige bestaan!!! Wat heb je een serie geweldige collage's gemaakt. Dank je wel dat je er ook weer eentje voor mij hebt gemaakt. Lieve foto staat er op van Amalia met moeder en oma.. Ik vind de foto's van baby Leonor zo ontzettend lief! Je barst trouwens van de goede ideetjes, dat vind ik super; het is altijd weer een verrassing wat je nu weer verzonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jenny, Lichelle en Evaline,

    Heel erg bedankt voor jullie felicitaties en gelukswensen!

    Groetjes Jacobien (beheerster)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?