dinsdag 19 maart 2013

Schoonmaken

NL doet 2013

Claus-Casimir en Eloise helpen ook mee op NL doet 2013. In Bergen op Zoom in de gevangenen poort schoonmaken.. Dat gebeurt niet vaak. Al helemaal niet als je in Belgie woont en een kleinkind van koningin Beatrix bent. Dit jaar zijn er voor het eerst kinderen van ons oranje huis actief op NL doet. Verder ook een bijzonder detail: Prins Tjalling ten Cate is aanwezig, hij is een zoon van prinses Irene.

Een verassing voor de vrijwillerg uit Bergen op Zoom. Er stappen wel speciale royals uit de auto!
Claus-Casimir heeft er erg veel zin in, schoonmaken in het koude Nederland!
Eloise wordt echt groot, ze is bijna even lang als haar moeder!
Claus-Casimir heeft de pech dat hij nu vast thuis ook wel eens moet zuigen, hij heeft nu laten zien dat hij het kan. Papa doet het even voor en ik doe hem na. Als ik de aanwijzigingen van papa opvolg komt het vast wel goed?
Ook Eloise volgt de aanwijzigingen van mama Laurentien goed op. Misschien mogen we volgend jaar wel weer mee. Dus ik doe maar goed mijn best! Soms is het maar goed dat mama helpt;-)

© foto's met toestemming van ppe-agency

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat Eloise en Claus-Casimir er ook bij waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!
    Ze worden echt al groot!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?