vrijdag 17 mei 2013

Bezoekers en Reacties

Beste bezoekers van royaltykids,

Ik merk dat mijn site druk bezocht word, binnen en buiten Nederland. Royaltykids wordt druk bezocht maar helaas worden er weinig reacties achter gelaten. Ik vind het erg leuk om reacties te krijgen en zo weet ik wat jullie intereseert. Misschien hebben jullie tips voor mij zodat het voor jullie makkelijker is om reacties achter te laten?

De bezoekers van royaltykids tot en met 17 mei 2013:
Nederlanders (834 bezoekers)
Duitsland (70 bezoekers)
Verenigde Staten (54 bezoekers)
Overige bezoekers uit buitenland (46 bezoekers)

Willen jullie misschien reclame voor mij maken  door het tegen vrienden en familie te vertellen?

Groetjes Jacobien

4 opmerkingen:

  1. Ik weet dat vele jouw site bekijken, maar je moet er rekening mee houden dat niet iedereen een reactie wil of durft te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt hoor! Maar er wordt door sommigen op de poll slecht gestemd, helaas krijg ik niet te horen waarom! Daarom vind ik het fijn als jullie reacties geven. Ik vind het jammer, nu weet ik niet wat ik moet verbeteren! Groetjes Jacobien

      Verwijderen
  2. Het komt ook een beetje door het feit dat je behoorlijk veel logjes plaatst. Je kunt het dan niet allemaal bijhouden. Verder doe je het gewoon prima; en weet je, zelfs websites die heel bekend zijn trekken vaak weinig reacties..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?