woensdag 15 mei 2013

Het oefenen op 29 april!

Willem-Alexander stapt als eerst uit na hem volgen Alexia, Ariane, Amalia en Maxima. De menigte is erg enthousiast over de komst van de drie prinsesjes! Amalia kan de drukte niet zo veel schelen, zij is wel meer gewend! Alexia reageert meer op het publiek, ze vind het wel interessant zo veel mensen om haar heen!
 Ariane wordt er verlegen van! Zijn al deze mensen voor haar gekomen? Ze draait zich vaak om en kijkt met veel interesse naar de menigte. Jonger dan haar vader en haar ooms tijdens de inhuldiging van haar oma Beatrix. De prinsesjes zwaaien gezellig van achter de ramen naar het publiek. Ariane komt er maar net bovenuit! Amalia en Alexia kijken even of papa en mama tijdens de inhuldiging lekker kunnen zitten;)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Ariane schattig. Amalia kijkt altijd zo serieus (niet iets voor een prinses vind ik)Verder is ze volgens mij wel erg aardig.
    Alexia lijkt me erg verlegen maar toch ook wel een leuk meisje. Volgens mij kunnen ze met z'n drieen goed opschieten met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?