zaterdag 15 juni 2013

Quiz en collagewedstrijd!

Quiz en collagewedstrijd van Mei.
Thema: troonopvolgers.
Alle antwoorden staan op royaltykids en heb je allemaal in april kunnen lezen. Ben je iets vergeten? Klik HIER om het op te zoeken!

De Quiz:
  1. Wie is de jongste troonopvolg(st)er van Europa en wanneer is hij/zij geboren?
  2. Wat is de doopnaam van Amalia en wanneer is zij gedoopt?
  3. Welke troonopvolg(st)er(s) hebben 1 zusje (Geen 2 zusjes of meer!, broertjes niet mee tellen!)?
  4. Welk prins(es)je ging voor het eerst naar school op 19 augustus 2010 en wanneer is hij/zij geboren?
  5. Waar is prins Christian geboren en wanneer?
Met deze quiz kun je dus in totaal 10 punten verdienen, voor elke vraag 2. Bij 50 punten krijg je een collage waar je zelf het thema van mag kiezen. Stuur je antwoorden voor 15 juni op naar jacobien@kliksafe.nl! Hierna zal er waarschijnlijk even geen quiz meer verschijnen in verband met de vakantie. Heb jij zin om in de vakantie de nieuwtjes bij te houden? Stuur dan ook even een mail naar jacobien@kliksafe.nl!

De collagewedstrijd:

Je mag zelf kiezen welke van de onderstaande thema's jij een mooie collage mee gaat maken. De mooiste collage krijgt 5 bonus punten voor de quiztelling. De thema's zijn:
  1. Een broertje of zusje voor de troonopvolger...
  2. De troonopvolger viert zijn/haar eerste verjaardag...
  3. De eerste schooldag voor de troonopvolger...
  4. De troonopvolger met zijn/haar opa en oma...
De collages kunnen gemaild worden naar jacobien@kliksafe.nl. Ik wil de collages uiterlijk voor 15 juni hebben!! Doen jullie allemaal mee?

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jacobien,
    Wegens omstandigheden ben ik een tijdje niet langs geweest en ondertussen heb jij lekker door geblogd. Wat een leuke collage met troonopvolgers; supergaaf gemaakt. Ik hoop mee te doen met de quiz en wedstrijd.
    Groetjes, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een gezellige lange reactie van je!! Leuk dat je weer komt! Natuurlijk blijf ik doorgaan met bloggen tot de vakantie! Bedank voor je compliment!! Leuk dat je weer mee gaat doen! Ik wacht met spanning af;)

      Verwijderen
  2. prinses Anne Marie en prins Carlos van Bourbon Parma verwachten in november hun 2e kindje. Dit heb ik zojuist gelezen. Geweldig leuk nieuws

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook!! Bedankt voor de tip! Ik ga zo snel mogelijk een logje plaatsen!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Doe je ook een keertje mee met de quiz? Ik zou het erg leuk vinden! Alvast succes!! ;)

      Verwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?