dinsdag 7 mei 2013

Reclame deel 4

Corina en Lichelle hebben mij gevraagd om reclame te maken voor hun sites.

Lichelle houd een site bij over kleine royals. Komen jullie ook kijken? Het is zeker de moeite waard, je bent van alle nieuwtjes op de hoogte! Haar site is http://kleineroyals.wordpress.com!
Corina houd een site over jongekoninklijkegarde. Bij haar worden leuke logjes gemaakt door leuke collages! Ook daar moet je gewoon een keer gaan kijken, echt een fantastische site met super leuke (achtergrond) nieuwslogjes! Haar site is http://jongekoninklijkegarde.blogspot.nl!

3 opmerkingen:

  1. De foto van Ariane is niet van mij hoor, ik heb 'm alleen maar uitgeknipt en ingestuurd. Wat heb je een leuke reclamelog gemaakt en dit keer is er ook echt een website bij die ik niet ken! Dus daar zal ik zeker eens heen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt, maar jij hebt hem naar mij gemaild, dus dan zet ik het er maar bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het maken van reclame!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?