dinsdag 18 juni 2013

Win een Vorsten-Dvd!

Van de Vorsten, http://www.vorsten.nl,  mag ik een (toepasselijke) Dvd verloten. De dvd gaat over de prinsjes en prinsesjes van Nederland:
Hoe maak je kans om deze dvd te winnen? Mail de antwoorden van de onderstaande 6 vragen en je adres  voor 15 juli naar jacobien@kliksafe.nl of naar royalsfun2012@gmail.com!  

Vraag 1. Wie heeft het onderstaande beeldje (olifantje) gemaakt?
Vraag 2. Hoelang regeerde deze koningin?
Vraag 3. Wanneer is deze zoon van Beatrix en Claus geboren?
Vraag 4. Door wie is de onderstaande foto gemaakt? 
Vraag 5. Wat zijn de hobby's van de oudste dochter van onze (voormalige;)) kroonprins (onderstaande foto)?
Vraag 6. Met welke zoon is Pieter van Vollenhoven op de onderstaande foto gegaan?
© RVD, via gahetna.nl

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quiz. Ik ga zeker eens rustig zitten om de vragen te gaan antwoorden. Ze zijn niet allemaal even makkelijk.

    Ps. Bedankt voor je reactie op mijn site

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat beeldje lijkt wel een bizon.. ipv olifantje. Omdat ik deze dvd al heb laat ik de kans aan anderen over. Best moeilijke vragen trouwens! En leuke onbekende foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto is van de RVD en daar stond dat het een olifantje was, verder weet ik het ook niet!

      Verwijderen
  3. Een leuke quiz!! Ik heb de dvd ook al, dus is het leuker om anderen een kans te geven..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?