woensdag 3 juli 2013

De eerste fotosessie voor prinses Amalia en prins Christian!

De twee troonopvolgers hebben allebei verplichte onderdelen. 1 ervan is de jaarlijkse zomerse fotosessie. Geniet mee van veel foto's van de royals op jonge leeftijd!

Amalia maakte haar eerste fotosessie mee in Italie in 2004. Hond Max en oma Beatrix vierden deze fotosessie ook mee. Willem-Alexander en Maxima zijn dol op Amalia. Kusjes van papa om Amalia een beetje te troosten. Het is heel wat als er zoveel fotograven om je heen staan! Mama fluistert lieve woordjes en Amalia speelt dan een beetje met papa. Dan zien wij ook het stralende lachje van de Amalia die nog geen jaar is. Mama kietelt wat zorgt voor een nog lievere lach. Amalia is het zonnetje in Tavernelle. Tussen alle fotograven staat wel een erg bijzondere fotograaf! Het is onze koningin Beatrix, nu prinses. Ook zij geniet erg van het lieve lachje van Amalia.
Daar zitten ze dan.. op de rand van het terras. Oma Beatrix, papa Willem-Alexander, mama Maxima en natuurlijk Amalia. Ook hond Max wil graag meekijken. Hij vind het ook wel interessant om gefotografeerd te worden! Amalia ziet lekker bij oma op schoot en heeft het geweldig naar haar zin! Ze geniet van zoveel aandacht en alle traantjes zijn weer verdwenen. Ook oma geeft Amalia veel kusjes. Ook nu weer is Amalia het stralende middelpunt. Verbaasd staat ze weer te kijken, waar komen al die fotografen nu vandaan? Daarna neemt mama Amalia weer over van oma en wordt er nog een foto gemaakt waarop ze allemaal staan. Maxima trekt gekke bekken naar Amalia waarop we alweer Amalia's schaterlachje horen.
Al dat gesjouw vind Amalia maar niks. Waarom staan al die fotografen er? Al papa en mama en oma er niet waren om mij te troosten, kusjes te geven en lief tegen mij te praten was ik ontroostbaar geweest. Ik kijk erg verbaasd want ik weet gewoon niet meer waar ik moet kijken.
Oma's vingers zijn erg lekker om even in mijn mond te stoppen. En al helemaal als ze kiekeboe met mij speelt. Ook papa speelt wat af met mij. Ze vinden mij vast een lief meisje! Ook hond Max hoort echt bij het koninklijk gezelschap. En als hij wegloopt staat Amalia maar raar te kijken. Houdt Max ook niet van op de foto gaan? Ze wijst maar eens naar hem om papa en mama duidelijk te maken wat ze bedoelt!
Ook Christian maakte zijn eerste fotosessie mee! Zijn eerste fotosessie beleefde hij in 2006. Ook Christian is een vrolijk jongetje. De hele familie geniet van zijn lach en vrolijke blik. Papa, mama en oma doen hun best om een lachende Christian te krijgen wat ook super goed lukt!.
Een mooi hoedje op om een beetje beschermt te worden tegen de zon. Of moet hij een beetje wennen aan zoveel fotografen, net als Amalia?Een klein beetje staan als papa me maar goed vast houdt lukt mij ook al! Iedereen vind mij vast een grote jongen! Speelgoed dat geluid maakt is natuurlijk helemaal geweldig! Op mijn blote voetjes overal heen. Bij oma heb ik reuze naar mijn zin. Oma kan hele lieve verhaaltjes vertellen! Luisteren jullie ook mee?
© foto's met toestemming van ppe-agency

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke log! en ook hele leuke collages.. leuk om de foto's van 'vroeger' weer terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan, vooral de foto's van Amalia vind ik zo lief! Maar Christian was ook een schattige baby.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?