woensdag 24 juli 2013

George Alexander Louis

Zojuist hebben prins William en prinses Catherine de naam van hun zoontje bekend gemaakt. En deze luid George Alexander Louis. De aanspreek titel van het prinsje is Zijne Koninklijke Hoogheid prins George van Cambridge. Het prinsje is waarschijnlijk vernoemd naar de laatst regerende Koning George die regeerde van 1936 tot 1952, hij is de vader van Queen Elizabeth de Koningin van Engeland.

Wat vinden jullie van de naam van de nieuwe troonopvolger? Ik had zelf een iets moderner roepnaam verwacht.


© William en Kate, door Lichelle.

3 opmerkingen:

  1. Fantastische naam! En mijn glazen bol had ook nog eens dus het geslacht én de naam George goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over de naam had ik nog niet nagedacht, maar mijn moeder dacht al dat het iets met George zou zijn. Ik vind het een prachtige naam, voor een prachtige baby!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?