maandag 26 augustus 2013

Nieuwe foto's prins George!

Er zijn nieuwe foto's van George vrijgegeven. De foto's zijn gemaakt door de vader van prinses Catherine.Ik heb een logje gemaakt, Lichelle heeft alles wel bijgehouden maar ik heb het bloggen gemist, daarom heb ik hier een log van het begin tot nu!

Op 22 juli kan Engeland een nieuwe troonopvolger toejuichen! George Alexander Louis heeft de veilige plaats bij mama ingeruild voor een leven op aarde. Al heeft hij daar zelf nog weinig notie van! George is de derde in de lijn van de troonopvolging. Hij is het eerste kleinkind van Charles maar het zesde kleinkind van Camilla. Ook is hij het derde achterkleinkind van Elizabeth, maar hij is haar eerste achterkleinzoon!
George woog bij zijn geboorte 3798 gram. De eerste persoon die verteld werd dat Kate en William een zoon gekregen hebben is koningin Elizabeth. Prins William belde haar op vanuit het ziekenhuis door middel van een beveiligde telefoonlijn. Toen werd de geboorte bekend gemaakt door een persbericht van het paleis. Daarna kwam het belangrijke papier bij Buckingham Palace.

Prins Charles over de geboorte van zijn kleinkind: 'Zowel mijn vrouw en ik zijn dolblij met de komst van mijn eerste kleinkind. Het is een ongelooflijk bijzonder moment voor William en Catherine en we zijn zo blij voor ze om de geboorte van hun baby. Opa worden is een uniek moment in iemands leven, zoals talloze mensen me verteld hebben in de afgelopen maanden, dus ik ben enorm trots en blij om voor de eerste keer opa te zijn en en we kijken gretig uit naar het zien van de baby in de toekomst.'

De reactie van Elizabeth en Phillip: 'De koningin en prins Phillip zijn verheugd om het nieuws van de geboorte van de baby van de hertog en hertogin van Cambridge.'

William zegt: 'We konden niet gelukkiger zijn.' Hij vertelde in een interview bij CNN dat hij blij was dat George bij het verlaten van het ziekenhuis niet zo hard huilde. Verder vertelde hij dat William de eerste was die de luier verschoont heeft en dat Kate 's nachts uit bed ging voor George. George is best zwaar en huilt veel volgens het paar.

Een bedankje van Kate en William voor het ziekenhuis: 'We willen de medewerkers van de Lindo Wing en het hele ziekenhuis bedanken voor de enorme zorg die wij drieën hebben ontvangen. We weten dat het een zeer drukke periode is voor het ziekenhuis en we willen iedereen graag bedanken, personeel, patiënten en bezoekers, voor hun begrip in deze tijd.'

Een dag na de geboorte mocht George naar huis en werd ook zijn naam bekend, een teken dat alles goed gaat wat het paar al eerder bekend had. Rond de geboorte kwamen er veel souvenirtjes in de omloop en ook legoland toonde een kleine George in de kinderwagen.


Begin augustus haalde Michael Middleton zijn fototoestel uit de kast, iets wat hij vast wel eerder gedaan heeft, en maakte hij foto's voor de media. Ze zijn gemaakt in de tuinen van het ouderlijk huis van Kate.  Op 20 augustus werden de foto's gepubliceerd. Er zijn heel veel fotografen die vinden dat Kate en William een fotograaf uit hadden moeten nodigen. Maar ik vind de eenvoud in de foto's mooier dan de statige foto van William. Kate draagt een jurk van Seraphine!
Wat is er veranderd in deze weken? Zet het snel in een reactie, want ik zie weinig verschillen en jullie?

© officiele foto's

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer zelf logt! Was je op vakantie ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marije,
      Leuk dat je weer op royaltykids komt! Ik was inderdaad op vakantie en het werd elke keer verlengd dus in totaal 5 weken!! Lekker toch??

      Verwijderen
  2. heej,
    fijne vakantie gehad?
    je bent alweer goed bezig zeg!
    wat een super leuke log.
    leuk om weer even wat te lezen over prins George! Je ziet inderdaad niet echt verschillen..
    groetjes, arida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke log is het geworden zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jacobien,
    Wauw, jou log mag er zijn zeg,wat heb je dit prachtig gedaan! Eén klein aanvullingkje, je schrijft vaak Georg, maar er moet nog een e achter. Verder ben je echt professioneel bezig zeg, met die Engelse vertaling erbij! Ik vind wel dat er wat verschillen zijn. Het pasgeboren 'roze' is er af en je ziet George wat beter op de nieuwe foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb overal maar een -e achter gezet;-) Bedankt voor de tip en voor de complimentjes. Je let wel heel goed op en hebt het goed bekeken. Het valt mij nu pas op!

      Verwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?