zaterdag 21 september 2013

Felix en Claire getrouwd!

Op dinsdag 17 september zijn Felix en Claire voor de burgerlijke stand getrouwd. Nellie van Ginkel was hierbij en maakte geweldig mooie foto's! Van het bruidspaar, hun familie, maar voor ons het mooist van Noah en Gabriel. Heel bijzondere familiemomenten vastgelegd door Nellie van Ginkel!
*** On Tuesday, September 17th are Felix and Claire for civil status married. Nellie van Ginkel was here and made great pictures! Of the couple, their family, but for us the most beautiful of Noah and Gabriel. Very special family moments captured by Nellie van Ginkel! ***
Mooie foto's van een unieke dag, Nellie bedankt voor je foto's!
*** Beautiful photos of a unique day, Nellie thanks for your pictures! ***
Niet mama Tessy maar tante Alexandra met haar neefje, sorry ik kan de collage niet meer bewerken!
*** Not Mommy Tessy but Aunt Alexandra with her cousin, sorry I can not edit the collage! ***
Alexandra in een jurk van Prada. 
Ook Stephanie is in een jurk van Prada.
Tessy in een creatie van Lynn Adler. 
Maria-Teresa is in een creatie van Edouard Vermeulen.
Claire droeg een peplum van Jan Taminiau met beige hoge hakken.
Claires moeder, Gabriella draagt een jurk van Moschino, ook had ze rode leren handschoenen.
De burgemeester is Leonard Helm, burgemeester van Konigstein.
Om 1 uur verschijnt de familie op het terras van de villa Rothschild.
 *** Alexandra in a dress by Prada.
Stephanie is also in a dress from Prada.
Tessy in a creation by Lynn Adler.
Maria-Teresa is a creation of Edouard Vermeulen.
Claire wore a peplum of Jan Taminiau with beige high heels.
Claire's mother, Gabriella wears a dress by Moschino, they also had red leather gloves.
The mayor Leonard Helm, Mayor of Konigstein.
At 1 o'clock the family on the terrace of the Villa Rothschild appears. ***
Daar komt het getrouwde stel:
*** Here comes the married couple: ***
Het vervoersmiddel van Felix en Claire:
*** The vehicle of Felix and Claire: ***
© foto's met toestemming van Nellie van Ginkel

Hebben jullie ook nog zelfgemaakte foto's van het burgerlijk huwelijk of het kerkelijk huwelijk? Mag ik deze foto's dan gebruiken. Ik heb nog geen foto's van het kerkelijk huwelijk die ik mag gebruiken. Vooral Noah en Gabriel zijn niet makkelijk te krijgen. Dus was jij erbij? Stuur dan je foto's naar jacobien@kliksafe.nl! Zodra ik meer foto's heb komt er weer een leuk logje!
*** Do you still own photos of the civil wedding or church wedding? Can I then use these pictures. I do not have pictures of the church wedding that I may use. Especially Noah and Gabriel are not easy to get. So you were there? Send your photos to jacobien@kliksafe.nl! Once I have more pictures there will be a nice entire report! ***

10 opmerkingen:

  1. Een hele leuke log! Leuk dat je foto's van Nellie mocht gebruiken! Nellie prachtige Foto's!!!

    Jammer genoeg ben ik er niet bij geweest en heb ik ook geen eigen foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het geeft niet hoor, maar anders heb ik straks problemen met een fotograaf!! Het is zeker erg leuk van Nellie!

      Verwijderen
  2. Mooie foto's en collage, ik vond Claire er echt super mooi uit zien,en ben helemaal fan van het autootje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat autootje was een superleuk idee! Dat gebeurt niet zo vaak in de koninklijke kringen:P

      Verwijderen
  3. Gave collages!
    Dat autootje was echt geniaal!!
    Ik zou wel willen dat ik erbij geweest was, maar helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment! Ik zou ook wel willen dat ik erbij was, maar ja het niet naast de deur;-)

      Verwijderen
  4. Wat een geweldige mooie foto's heeft Nellie kunnen maken, zote zien wat het voor het bruidspaar ook een geweldige mooie dag. Laten we hopen dat ze een zonnige ne mooie toekomst tegemoet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's hoor! Ik vind die vader van de bruid wel heel eng eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij ziet er heel anders uit dan Claire! Maar hij lijkt wel erg aardig!

      Verwijderen
  6. Leuke foto's! En Gabriël en Noah zijn echt zo schattig in hun pakjes... Allebei de dagen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?