maandag 7 oktober 2013

Mijn verjaardag!!

Op 27 september 2013 vierde ik mijn 14e verjaardag! Van mijn zusje Corina, http://jongekoninklijkegarde.blogspot.nl, kreeg ik een drietal mooie collages!
*** On September 27, 2013 I celebrated my 14th birthday! My sister Corina, http://jongekoninklijkegarde.blogspot.nl, I got three beautiful collages! ***

De eerste collage gaat over de Zweedse Estelle, ik vind hem echt super schattig!!
*** The first collage is about the Swedish Estelle, I think he's super cute! ***
De tweede collage gaat over Isabella van Denemarken. Ook in deze collage komen veel herinneringen aan bod!
*** The second collage is about Isabella of Denmark. Also in this collage are many memories to offer! ***
De derde en laatste collage gaat over mijn favorietste prinses: prinses Mathilde!
*** The third and final collage is about my most favorite Princess: Princess Mathilde! ***
Corina bedankt voor al je collages en trouwe bezoekjes op mijn site!
*** Corina thanks for all your collages and faithful visits to my site! ***

3 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd en de collages zijn erg mooi, vooral de eerste van prinses Estelle, vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?