dinsdag 1 oktober 2013

Winnaar collagewedstrijd!

Corina, http://jongekoninklijkegarde.blogspot.nl, heeft deze keer de collagewedstrijd gewonnen. Zij had een kop die als enige liggend is en zo mooi bovenaan de log past! De andere collages van Evaline, http://prinsjesenprinsesjes2011.punt.nl, zijn ook superleuk maar vanwege het formaat een beetje lastiger te gebruiken. Zij krijgen een plekje in de welkomlog!
*** Corina, http://jongekoninklijkegarde.blogspot.nl, collage has won the competition this time. She had a headline that only lying is so beautiful and fits on top of the log! The other collages of Evaline, http://prinsjesenprinsesjes2011.punt.nl are also super nice but because of the size a little trickier to use. They have a place in the welkomlog! ***

Dames bedankt voor het meedoen!

De volgende maand gaan we genieten van warme sneeuwpakjes. Het thema van november is 'winterse fotomomenten'. Ook voor november kunnen jullie weer de kopfoto maken! De eisen zijn hetzelfde als de vorige keer. Ik wil de kopfoto's graag voor 31 oktober 2013 ingestuurd hebben op jacobien@kliksafe.nl! Ik hoop dat er nog meer mensen meedoen! Heel veel succes allemaal!
*** The following month we enjoy warm snow packs. The theme of November 'winter photo opportunities. For November, you again make the kopfoto! The requirements are the same as last time. I want the kopfoto's love for October 31, 2013 submitted on jacobien@kliksafe.nl! I hope more people join! Good luck all! ***

5 opmerkingen:

  1. Je site ziet er echt prachtig uit! Gefeliciteerd Corina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je site ziet er echt weer geweldig uit!!
    Lekker vrolijk :-)
    leuke collage, Corina en Evaline!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lay-out moest passen bij de collage van Corina, dit kan prima bij elkaar! Voor het sterven van Friso had ik deze in het blouw, dankzij Lichelle!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kopfoto! Leuk hoor, met Ingrid als hoofdpersoon. De collage voor de winnaars is ook gaaf. Sorry dat ik uiteindelijk niet mee heb gedaan. Ik heb het zo druk gehad. Ik hoop dit keer wel mee te doen, want ik vind het zo'n leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?