zaterdag 16 november 2013

Foto's met toestemming van...

Beste bezoekers van royaltykids,

Het zal jullie vast al wel opgevallen zijn dat er de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar foto's van ppe-agency kwamen of van de officiële websites. Maar ppe geeft ook de foto's aan tijdschriften en ja, daar moeten ze natuurlijk eerder komen te staan dan hier. Daarom mag ik hun nieuwe foto's pas na 2 weken gebruiken. Gelukkig zijn er ook nog andere fotografen die het ook erg leuk vinden als ik foto's van hen gebruik, zodat ik niet achter hoef te lopen. Maar ja, zij kunnen ook niet overal bij zijn dus vandaar dat de logjes wat later komen en er waarschijnlijk meer extra logjes komen, want daarvoor mag ik de foto's met toestemming wel gebruiken!
Ik gebruik dus alleen maar foto's waar ik toestemming van heb. De foto's komen van:
Linda en Jolanda (www.royaltytwins.nl)
Marieke
ppe-agency (http://ppe-agency.com)
Daarnaast komen er ook nog foto's van de officiële websites van het koninklijk huis
Ik hoop dat als jullie foto's maken van een koninklijk tafereel waar ook de royaltykids aanwezig zijn, dat jullie dan niet vergeten, dat ik het fantastisch zou vinden om er een log van te maken op royaltykids! Ik hoop dat jullie mij helpen om toch nog het actuele nieuws te kunnen plaatsen door zelfgemaakte foto's te mailen naar jacobien@kliksafe.nl!

Een hele lieve groet,
Jacobien

1 opmerking:

  1. Wat super dat je het nu ook gaat doen met enkel foto's die je gebruiken mag. Dat is super natuurlijk. De foto's van de kleine Luxemburgse prinsjes zijn wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?