woensdag 27 november 2013

Problemen en collages

De stukjes die Lichelle, http://kleineroyals.wordpress.com/, bij de collages voor mij schreef: 'Jacobien, www.royaltykids.blogspot.nl, mag de volgende collage meenemen! Zij plaatste de 400e reactie op kleineroyals! Jacobien krijgt een collage met daarop het gezin van prins Maurits en prinses Marilène. Hun kinderen Anna, Lucas en Felicia groeien als kool!' en 'Jacobien, www.royaltykids.blogspot.nl,  jij plaatste ook de 500e reactie! Op deze collage staat de familie van Vollenhoven centraal! Die als maar groter word! Wie weet word er volgend jaar nog wel een nieuwe geboren!'
Lichelle, heel hartelijk bedankt voor deze geweldig mooie collages. Daar heb je vast heel veel tijd aan besteed.
De onderstaande collage heb ik al eerder van Lichelle gekregen, maar ik weet niet of ik deze al geplaatst heb. En anders, hij zal niemand vervelen.
Helaas heb ik de laatste tijd problemen met het reageren op blogspot. Vandaar dat jullie mijn reacties even moeten missen, maar mijn trouwe blikjes blijven.

2 opmerkingen:

  1. Mooie collage's heb je gekregen van Lichelle. Ik hoop maar dat de problemen snel verleden tijd zijn, Jacobien!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?