donderdag 12 december 2013

~Ziekte~

Beste bezoekers,
In verband met ziekte (mazelen) zal er de komende tijd niet geblogd worden. Ik hoop dat de trouwe blikjes na deze periode weer gewoon doorgaan.
Groetjes van Jacobien
Update: 17 december 2013
Anja: Ik wil je, mede namens mijn familie, heel hartelijk bedanken voor je goede wensen. Inmiddels ben ik weer aan het opknappen en hoop dat de komende tijd goed te laten merken.
Corina: Bedankt zusje :-)
Royalfanvivian: Ik ben toch blij dat ik het nu gehad heb. Nu ben ik er gelijk weer vanaf. Ja, de meesten zijn nu ingeënt. Ik zou best wel eens willen weten of de royaltykids ook allemaal ingeënt zouden zijn voor kinderziektes.
Arida: Bedankt voor je lieve beterschapswensen.
Wills: Dankjewel, ik wens jou ook gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar tegemoet (net als alle andere bezoekers natuurlijk).
Sanne: Nou, vervelend is misschien niet het woord wat ik ervan vind, maar je bent er flink beroerd van. Al heb ik het een lichtere vorm gehad, ik ben blij dat ik weer beter ben!

7 opmerkingen:

  1. Beterschap en we merken het vanzelf wel als je er weer bent. Bij deze wil ik jouw en je familie ook hele fijne feestdagen toewensen en en gezond, gelukkig en een heel goed Koninklijk jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beterschap zus! Ik hoop dat je gauw weer beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Lijkt me geen pretje om mazelen te hebben. Zal er dank zij de inenting ook nooit achterkomen :) Hopelijk ben je er snel vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!! Ik hoop dat je weer snel beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacobien,

    Heel veel beterschap gewenst.
    En ik wens je ook alvast een goed 2014 en een goede kerst toe.

    Groetjes Wills

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè bah, wat vervelend dat je ziek bent! Heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel weer opknapt!
    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacobien,
    De mazelen zijn NIET leuk, ik heb het ook gehad (vroeger) en daar ben je echt goed ziek van. Heel veel beterschap!! Liefs, Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?