dinsdag 14 januari 2014

Uitslag enquette/quiz/collagewedstrijd

Uitslag van de enquête
Becijfering van een aantal Nederlandse royals die in de schijnwerpers stonden (in 2013)
Amalia 8,3
Alexia 7,9
Ariane 8,6
Luana 7,3
Zaria 8,0
Isabella 7,1
Samuel 7,1
Benjamin 7,1
Magali 8,3
Eliane 8,3
Willem-Jan 7,9

Betiteling buitenlandse royaltykids:
Prinses Estelle is betitelt met 'schattig'
Prinses Elisabeth is betitelt met 'serieus'
Prins Gabriel is betitelt met 'stoer'
Prins Emmanuel is betitelt met 'leuk'
Prinses Eleonore is betitelt met 'lief''
Prinses Ingrid-Alexandra is betitelt met 'spontaan'
Prins Sverre-Magnus is betitelt met 'stoer'
Prins Christian is betitelt met 'stoer'
Prinses Isabella is betitelt met 'lief''
Prins Vincent is betitelt met 'schattig'
Prinses Josephine is betitelt met 'schattig'

Uitslag van de quiz:
Naam + Mail
Punten:
Totaal aantal punten:
Anja van de Steen 

19
Lichelle Roozeboom 
12 punten
67
Marije

23
Evaline

31
Jenny

57
Corina

44
Mariska

27
Lichelle en Jenny, de onderstaande collages zijn voor jullie. Jullie mogen de collages opslaan en gebruiken. Foto's © RVD.



De nieuwe quiz:
Heel veel succes met maken. Ik hoop dat de quiz duidelijk genoeg is, anders hoor ik het graag. Antwoorden kunnen ingestuurd worden tot 1 februari (naar jacobien@kliksafe.nl)

© gemaakt door Sanne, klik op de afbeelding voor een groter formaat.

In de drukke december maand heeft niemand meegedaan aan de collagewedstrijd. Gelukkig had Jenny een leuk idee. Zij organiseerde een december verrassing. Ik heb een mooie kopfoto gekregen van Marije (zie bovenaan de pagina). Ik had er niet om gevraagd, maar vind hem zo super staan! Jenny gaf mij als bedankje voor het meedoen ook nog een collage. Jenny, heel hartelijk bedankt! Verder kreeg ik een mooie collage van Evaline (die ik volgens mij nog niet geplaatst heb). Klik HIER om de collage te bekijken.

De nieuwe collagewedstrijd gaat over het gezin van Maxima en Willem-Alexander. Zij zijn dit jaar (op 2 augustus 2014) 12,5 jaar getrouwd. Er zijn natuurlijk meer van deze bijzondere data's en ik wil daarbij stil staan. Vandaar dat ik hoop op een aantal mooie creaties! Jullie creaties moeten voor 1 februari gemaild worden, als dit niet lukt dan raag even mailen (jacobien@kliksafe.nl) Je mag alleen eigen foto's, screenshots, foto's van de officiele websites die gepubliceerd mogen worden en foto's van ppe-agency.com gebruiken. Natuurlijk mag je ook om foto's aan mij vragen.
© Officiële websites, eigen kerstkaarten van mij en Michael van Grinsven

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke, uitgebreide en vrolijke log :) ik ben dus vergeten met de vorige quiz mee te doen.. Nou, deze keer zet ik het op mijn lijstje :) Bedankt voor de prachtige collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quiz is het weer geworden! Ik ga dit keer ook meedoen met de collage wedstrijd! Hopelijk worden er nieuwe gezins foto's vrijgegeven op 2 februari! De quiz ziet er super uit, complimenten aan Sanne! Ik kan de quiz niet goed lezen, maar als ik het beeld vergroot wel. Als je op de afbeelding klik, word hij wel iets groter, maar niet heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?