maandag 31 maart 2014

Het snoetje van George...

Jason Bell heeft weer een foto van prins George gemaakt. Prins George is hard gegroeid sinds zijn doop. Ook toen had hij al bolle toetjes, maar nu is het helemaal een flinke 'boy' geworden. De foto is gemaakt op 18 maart 2014. Kate en William beginnen in april de tocht naar Australie en Nieuw-Zeeland. Uiteraard laten ze hun zoontje dan niet thuis!
Daarnaast is er heel blij nieuws in de Nederlandse koninklijke familie. Het gaat weer beter met prins Bernhard, zoals ook al te lezen was op de pagina over hem. Deze pagina wordt binnenkort verwijderd, dus als je nog wilt kijken moet je er snel bij zijn! Pagina: http://royaltykids.blogspot.nl/p/prins-bernard.html

Daarnaast zijn er in ons buurland zorgen om de prins en papa Laurent. Op 21 maart kregen we te horen dat Laurent in het ziekenhuis lag. Er werd veel gespeculeerd over wat hij zou hebben. De meeste mensen vermoeden een burn out. Gelukkig kregen we als snel bericht dat het om een longontsteking ging en de prins in coma gehouden werd. Geleidelijk aan gaan de artsen Laurent weer uit coma halen. Het Belgische hof zal geen verdere mededelingen meer doen, omdat ze dit zien als een privékwestie. We hopen en bidden dat deze papa weer snel naar huis mag!
Foto van 2 september 2007:

Foto van 2 september 2012:

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacobien, morgenmiddag heb ik tijd over en dan hoop ik nog je quiz en de collage voor de wedstrijd te maken. Het is alweer tijd.. Wat een leuke foto van prins George hij heeft zeker een bol toetje :) Superfijn dat het beter gaat met prins Bernhard en ik hoop dat prins Laurent ook snel mag opknappen. Hoe zit dat nou met die foto's van Getty, want als ik ze aanklik dan zie ik er een merk doorheen en op jouw website staan ze er mooi onder?? Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gezinsfoto van William, Catherine en zoon George. Hij is echt al groot geworden.... Fijn dat het met Bernhard weer beter gaat! Ik hoop dat Laurent ook snel opknapt en naar huis kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto van William, Catherine, George en de hond!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?