maandag 17 maart 2014

Hoera, hoera! Royaltykids 2 jaar...

Vandaag, op 17 maart 2014, is het alweer 2 jaar geleden dat ik begonnen ben met royaltykids. In die 2 jaar is er aardig wat nieuws geweest. Leuke en minder leuke dingen. In die tijd zijn de trouwe bezoekers van royaltykids.punt.nl ook weer hier beland, er zijn er zelfs weer bijgekomen! Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar reactie!

De hoogte en dieptepunten van 17 maart 2012 - 17 maart 2014:
Op 28 april 2012 beleefde Christian zijn eerste officiële opdracht
Op 12 mei 2012 stapten Felipa en Christian van Dienst in het huwelijksbootje
Luisa is geboren op 9 mei 2012 en op 29 september 2012 werd zij gedoopt
Athena is geboren op 24 januari 2012. Op 20 mei werd zij gedoopt
Op 23 februari 2012 werd prinses Estelle geboren. Zij werd op 22 mei gedoopt
Op 26 mei stapten Melissa en Charles Alexander, graaf van Faber-Castell, in het huwelijksbootje
16 juni 2012 was de huwelijksdata van Maria-Carolina en Albert Brenninckmeier
Op 2 september 2012 deed Marius belijdenis in Oslo
Op 20 oktober 2012 traden Guillaume de Nassau en Stephanie de Lannoy in het huwelijk
Op 29 december 2012 trouwden Christoph, aartshertog van Oostenrijk en Adelaide
Willem-Alexander werd op 30 april 2013 koning. Daardoor werd Amalia kroonprinses. Haar titel veranderde naar prinses der Nederlanden
Madeleine en Chris o'Neil traden op 8 juni 2013 in het huwelijk
Op 1 juli 2013 werd Willem-Jan geboren
Foto: © RVD, prins Floris
Op 21 juli 2013 werd Filip de nieuwe koning van Belgie
Foto: © met toestemming van royaltytwins
Op 22 juli 2013 werd er in Engeland een prinsje geboren. Hij kreeg de namen George Alexander Louis
Op 12 augustus 2013 overleed prins Friso. Hij werd op 16 augustus begraven.
Foto: © koninklijke foto's, Jacobien
Op 29 augustus 2013 kregen wij het bericht dat Bernhard Non-hodgkin kanker heeft.
Foto: © koninklijke foto's, Jacobien
Op 17 en 19 september 2013 trouwden Felix en Claire.
Foto: © met toestemming van Nellie van Ginkel
5 oktober 2013 was de trouwdag van Jaime en Viktoria in Apeldoorn.
Foto: © met toestemming van royaltytwins
Op 17 januari 2014 werd Mia Grace Tindall geboren. Er zijn al foto's van het meisje, maar deze mag ik niet plaatsen. Mia is in het Gloucestershire hospital geboren.
Foto: © screenshot van royaltykids
Op 31 januari 2014 werd Sacha gedoopt. Zijn ouders zijn op 1 februari 2014 in Gstaad getrouwd.
Foto: © screenshot van royaltykids
Op 20 februari 2014 werd Leonore Lilian Maria geboren in New York.
Op 21 februari 2014 werd Zita Clara als eerste kindje van Viktoria en Jaime geboren.
Foto: © met toestemming van royaltytwins
Op 17 maart 2014 kreeg ik van mijn zusje Corina een collage. Bedankt voor dit lieve gebaar! Ik hoop dat je nog veel reacties achterlaat..
Foto's met toestemming van ppe-agency en de RVD, prins Floris
Wie jarig is trakteert. Daarom mag elke trouwe bezoeker zich verblijden met deze mooie collage van onze 3 Nederlandse prinsesjes. Foto's zijn vrijgegeven door de RVD. Jullie moeten zelf maar kijken waar je de foto's voor gebruikt!
Royaltykids kan al 2 jaar bestaan, omdat zij foto's krijgt/mag gebruiken van verschillende fotografen. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor deze diensten!
© foto's met toestemming van ppe-agency, tenzij anders vermeld.

3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! Mooi overzicht heb je gemaakt! Ik wens je nog veel succes met je site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je website. Wat leuk om al die hoogtepunten zo op een rijtje te zien staan en mooie collage heb je van Corina gekregen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! 2 alweer! Je site is super leuk en ik kijk er elke dag op! Veel succes en op naar het derde jaar! Ik ga de collage op mijn site plaatsen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?