maandag 14 april 2014

Prins George steelt de show...

In deze log vind je een verslag van de kleine George in Nieuw-Zeeland. Ook vind je hier leuke uitspraken die zijn ouders over hem gedaan hebben. Zijn vader blikte zelfs nog terug naar de tijd toen hij als baby in Nieuw-Zeeland en Australië verbleef.

© screenshot
Papa William op 7 april: 'Ik heb altijd al het operagebouw willen zien. De laatste keer was het door hele kleine oogjes en ik herinner me daar niet zo veel meer van.''
Papa William over zijn zoontje: 'Hij kan nogal luidruchtig zijn rond drie uur 's nachts. Ik ben er zeker van dat ik hem vanmorgen de Maori-dans hoorde doen.'
Prins George vermaakte zich wel met al dat speelgoed op de vloer. En als prins dacht hij ook nog voorrang te hebben op het speelgoed door een houten popje af te pakken. Toen George zoet aan het spelen was, praatten zijn ouders over zijn opvoeding. Papa liet nog ontvallen dat er 4 of 5 tanden door moesten komen. 's Nachts moet een fles troost aan George bieden.
Tijdens het bezoek lieten Kate en William weten dat ze nog geen 2e kindje verwachten. Ze hadden, naar eigen zeggen, hun handen vol aan George. Kate nam ook wijn en volgens de media is de toer niet gebruikelijk voor een zwangere vrouw.
Als bedankje voor het spelen kreeg George een grote prachtige knuffelbeer. Daar heeft hij voorlopig nog veel plezier van.

1 opmerking:

  1. Leuke beelden en je hebt een mooie frisse layout heeft je website!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?