woensdag 2 juli 2014

Quiz!

QUIZ

Het is weer tijd voor een nieuwe quiz. Maar eerst vind je hieronder de antwoorden op de vorige quiz, over Friso en Mabel. Anja heeft meegedaan aan de quiz, dank je wel daarvoor :) 

De antwoorden:

De puntentelling is als volgt: 
Personen:
Punten:
Totaal aantal punten:
Anja van de Steen
10
39
Lichelle Roozeboom  

76
Marije

23
Evaline

41
Jenny

67
Corina

44
Mariska

27

Na het nieuws van de abdicatie van Juan Carlos van Spanje en inmiddels ook inhuldiging van zijn zoon Felipe als koning, is het tijd om eens te kijken naar de nieuwe prinses van Asturië. Vandaar deze quiz, over infanta Leonor, de nieuwe prinses van Asturië: 




















Ik hoop dat er dit keer weer veel van jullie royalfans mee doen met de quiz. Jullie hebben tot en met 1 augustus 2014 de tijd om de antwoorden in te sturen naar sanne175@outlook.com! Daarna plaats ik de antwoorden en een nieuwe quiz!

Heel veel succes met het maken van de quiz! :)

3 opmerkingen:

  1. Leuke quiz weer en ik doe zeker weer mee. En de rest, waar blijft die; doe toch mee voor de gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ondertussen zijn mijn antwoorden binnen als het goed is. Heb ze in ieder geval verstuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je antwoorden heb ik inderdaad binnen Anja! Dank je wel voor het meedoen! :)
    Ik hoop met je mee dat er nóg meer lezers mee doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?