maandag 4 augustus 2014

Antwoorden Prinses van Asturië-quiz en nieuwe quiz

Jullie hebben weer een maand de tijd gehad om mee te doen met de quiz, dit keer met als onderwerp De prinses van Asturië, infanta Leonor van Spanje. Anja deed mee met de quiz en haalde 10 punten! Fijn dat je weer mee hebt gedaan met de quiz Anja! Hieronder vind je de goede antwoorden en de punten:

Puntenoverzicht: 
Personen:
Punten:
Totaal aantal punten:
Anja van de Steen
10
49
Lichelle Roozeboom  

76
Marije

23
Evaline

41
Jenny

67
Corina

44
Mariska

27

Antwoorden: 











Natuurlijk is er weer een nieuwe quiz. Dit keer met als onderwerp:

** prins Gabriël van België **

Heel veel succes! Jullie hebben tot 1 september de tijd om je antwoorden in te sturen. Daarna plaats ik de nieuwe quiz en de antwoorden. Ik hoop dat er dit keer veel van jullie mee doen. De antwoorden kun je sturen naar: sanne175@outlook.com!



Heel veel succes!

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe weer mee, maar of je ze nog voor mijn vakantie krijgt, dat weet ik niet, maar Ze komen er wel weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Anja! Ik zie het vanzelf verschijnen, je hebt nog de rest van de maand om ze te versturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke quiz! Ik doe zeker mee! Stuur de antwoorden voor het einde van de week op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk om te lezen dat je het leuk vind Lichelle! Ik zie de antwoorden vanzelf verschijnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zeer goede voornemens Sanne, want je quiz is weer zo leuk! Hij staat op mijn agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij deze, nog mooi voor mijn vakantie komen dan de antwoorden van de quiz. als het goed is, zijn ze nu wel binnengekomen bij jouw

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?