maandag 29 september 2014

Antwoorden Gabriël-quiz

De afgelopen maand hebben jullie de tijd gehad om mee te doen met de quiz. Het thema van de quiz was prins Gabriël, die deze maand zijn elfde verjaardag vierde. Helaas ben ik helemaal vergeten om de antwoorden en bijbehorende punten te plaatsen (door drukte i.v.m. mijn studie)! Mijn oprechte excuses hiervoor. Hierbij alsnog de antwoorden en punten. De nieuwe quiz volgt morgen! 

Dit waren de antwoorden van de quiz:


Ik ben heel blij dat er zó veel van jullie hebben meegedaan met de quiz. Hopelijk doen er volgende maand weer veel mee, ondanks dat jullie er nu wel héél lang op moesten wachten. Hieronder vind je het puntenoverzicht:

Puntenoverzicht: 

Personen:
Punten:
Totaal aantal punten:
Anja van de Steen
10
49
Lichelle Roozeboom  

76
Marije

23
Evaline
8
49
Jenny
10
77
Corina

44
Mariska

27

De nieuwe quiz vind je morgen op deze site! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?