woensdag 10 december 2014

Hoera, een jongen en meisje!

Het Monegaskische hof heeft met grote vreugde meegedeeld dat prinses Charlene een gezonde tweeling op de wereld heeft gezet. Om 17:04 werd er een prinsesje geboren: Gabriella, Thérèsa Marie. 2 minuten later, om 17:06, werd er een prinsje geboren: Jacques Honoré Rainier. De tweeling is geboren in het Princess Grace Hospital. Charlene en de kinderen maken het goed.

Net als alle andere Monegasken en fans hoop ik op foto's van deze baby's.

Jacques is nu de eerste in de lijn van troonopvolging. Na hem komt zijn zus Gabriella op de 2e plaats. Verder kom je dan bij Carolina en haar kinderen uit, maar die kans is met deze geboorte erg klein.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi nieuws gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi logje van dit superleuke nieuws. Ik ben zo benieuwd naar hoe de baby's eruit zien, kan niet wachten op de eerste foto's van Jacques en Gabriella.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super nieuws. De naam Gabriella vind ik echt super mooi, past ook goed bij hun. Helaas vind ik Jaques echt minder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?