vrijdag 10 juli 2015

De fotosessie van Amalia, Alexia en Ariane

Op vrijdag 10 juli 2015 werd de jaarlijkse zomerfotosessie in Nederland gehouden op het strand te Wassenaar. Dit was ook de locatie in 2009. De prinsesjes genoten met hun honden Nala en Skipper van het heerlijke weer, maar moesten uiteraard ook even poseren. Een uitgebreid fotoverslag!


Gezinsfoto's







De drie zusjes










Prinses Amalia




Prinses Alexia


Prinses Ariane



I.v.m. de vakantie kan het zijn dat er de komende tijd minder/niet meer geblogd wordt.

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke foto's. Ik schaam me echt dat ik al zo lang niet op je site gekeken heb, maar ik ga weer beginnen met mijn site en de andere sites in de gaten houden. Hele leuke log heb je ervan gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?