vrijdag 17 maart 2017

5 jaar royaltykids!


Een bijzondere tijd van alweer 5 jaar royaltykids ligt achter ons! 5 jaren met allerlei nieuwtjes over blijdschap en verdriet, maar ook allerlei mooie specials. Om dit jubileum te vieren zal royaltykids van 17 maart 2017 tot dv. 17 april 2017 met diverse extra's komen. In deze eerste feestelijke log een woord van dank aan alle bezoekers en in het bijzonder de trouwe bezoekers die hier vanaf het begin (of later) regelmatig komen kijken en een reactie achterlaten.

Op de eerste plaats wil ik Anja heel hartelijk bedanken! Jouw lieve en gezellige reacties, maar niet te vergeten jouw bijdrage aan royaltykids. Bedankt voor de vele schitterende thema's die je gemaakt hebt!

Mijn tweede woord van dank gaat uit naar Sanne. Sanne hartelijk bedankt voor je reacties en de quizen die je hier een tijdlang georganiseerd hebt!

Jenny, Loekje19, zodra er een nieuw bericht geplaatst is, weet jij die al snel te vinden en reageer je hierop! Hartelijk bedankt voor je gezellige berichtjes en de mooie collages die je voor mij gemaakt hebt.

Lichelle, Kleine Royals, ook jouw vrolijke berichtjes kan ik erg waarderen. Lichelle heeft ook een website over de 'kleine royals', een echte aanrader. Want niemand is enthousiaster over de kleine royals dan Lichelle!
Ook Corina, Jonge Koninkijke Garde, is een trouwe bezoeker van 'royaltykids'. Zij houdt tevens een website bij over de 'jonge koninklijke garde'.
Ook Vivian, de Oranjes, komt geregeld langs om haar mening kenbaar te maken, gezellig! Zij houdt een prachtige website bij over onze Oranjes!
Gerianne, Prinsessenlevens, ook jij komt geregeld om het hoekje kijken en laat een berichtje achter, dankjewel.
Wills, Koningsfan, ook jou wil ik hartelijk bedanken voor je gezellige berichtjes!
Mariska, The Dutch Royal Family, ook jij plaatst hier geregeld een reactie, dankjewel!
E.E. Beck, hartelijk bedankt voor de aanvullingen op geneologisch gebied! Zonder jouw hulp mist royaltykids veel geboorten.
Sjetajiem, ook jij plaatste geregeld een nieuwe geboorte op royaltykids. Hartelijk bedankt voor je hulp!
Nellie van Ginkel, jou wil ik heel hartelijk bedanken voor de foto's die ik mocht gebruiken voor mijn website!

Het gevaar van persoonlijke bedankjes is natuurlijk dat je iemand over het hoofd ziet. Of trouwe bezoekers helemaal niet kent. Ik wil iedereen graag bedanken voor jullie bezoekjes en reacties. Jullie maken het bloggen voor mij extra leuk.
Foto's © Officiële websites, foto's van royaltykids en screenshots

5 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD en bedankt voor de leuke collage die je voor mij hebt gemaakt. Als jij doorgaat, ga ik er ook mee door. Ik maak graag en met plezier bepaalde logjes voor jouw en je lezers.

    Dus namens mij, Royaltyfan Anja, bedankt en ga zo nog maar even door, want dat is en blijft genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi jubileum, gefeliciteerd! Ga zeker door met je site, veel plezier er verder mee. Op naar een volgend jubileum ;-)
    Bedankt voor de leuke collage en natuurlijk graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum van Royaltykids! Ik laat dan niet vaak iets achter maar regelmatig ben ik op je site te vinden om te kijken naar updates. Je hebt een mooie site en heel veel succes en plezier voor de toekomst gewenst! En dank voor de collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacobien van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Royaltykids!! Ik wens je nog heel veel leuke blogjaren toe!! Ik kom altijd met plezier op je site en dat zal ik de komende jaren ook zeker blijven doen. Het is als de dag van gisteren dat ik voor het eerst op je site kwam in 2012 wat gaat de tijd snel!! Ik vind het erg leuk om collega's te zijn. Ik wens je heel veel blog plezier de komende jaren op naar de volgende 5 jaar!! Ik hoop dat je veel leuk nieuws rondom de royaltykids maar dat gaat dit jaar zeker al goed komen met al het leuke nieuws rondom de royaltykids in het vooruitzicht en dat zal de komende jaren vast ook goed komen!! Ook wil ik je nog heel erg bedanken voor je mooie collage ik heb hem op mijn pagina met gekregen collages geplaatst!!
    Groetjes een collega blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacobien,
    Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum, groot feest :)
    Ik hoop dat je nog lang door gaat en bedankt voor de superleuke collage.
    Ha, ik was nu weer even geen nieuwtjesjager; maar het klopt dat ik het nogal eens ben die als eerste de nieuwe logjes ziet..
    Groetjes van Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd naar jouw reactie. Wat vind je van deze log en wat kan er nog verbeterd worden?